Totul despre Cancer

Totul despre Cancer

O colecție întreagă de rețete și sfaturi primite de la cei care au reușit să învingă această cruntă boală. Mai mult »

Alimentatia

Alimentatia

Învață cum să mănânci sănătos pentru a avea o sănătate de invidiat. Mai mult »

De pe la bunici

De pe la bunici

O colecție întreagă de leacuri adunate din toate colțurile țării de pe la bunici și străbunici. Mai mult »

Terapii alternative

Terapii alternative

Descrieri detaliate despre o sumedenie de terapii funcționale. Mai mult »

Informații diverse

Informații diverse

Meditații, alimentație, leacuri, evoluție spirituală, rețete băbești, știința și terapiile alternative, găsești totul într-un singur loc ...... aici. Mai mult »

 

12 semne ca ai nevoie de mai mult magneziu în dieta ta!

Deficitul de magneziu este o condiție care adesea este trecută cu vederea, dar poate fi cauza sau factorul care contribuie la mai multe probleme de sănătate. Uitați-vă la această listă pentru a vă asigura că nu aveți semne de deficit de magneziu.

12. Pofta de ciocolată

Ciocolata neagră este umplută cu magneziu. Atunci când corpul tău are pofta de ciocolată, s-ar putea să ai nevoie de mai mult magneziu în dieta ta.

evomag.ro

11. Băuturile carbogazoase

Dacă beți zilnic băuturi carbogazoase, este posibil să eliminați foarte mult magneziu din corp. Fosfații conținuți de cele mai multe sucuri se amestecă cu magneziul, astfel încât corpul tău nu îl mai poate folosi.

10. Stresul

Stresul are o multitudine de efecte negative asupra corpului, incluzând creșterea frecvenței cardiace și a tensiunii arteriale, precum și declanșarea eliberării diferiților hormoni. Un alt rezultat al stresului este epuizarea stocurilor de magneziu ale organismului.

9. Crampe musculare

Dacă aveți crampe musculare sau cârcei, deficiența de magneziu poate fi o cauză principală. Magneziul vă ajută să vă relaxați mușchii și îi împiedică să facă crampe.

8. Dulciurile

Când zahărul este rafinat, melasa și magneziul sunt îndepărtate. Când folosiți în exces zahăr rafinat, corpul dumneavoastră excretă magneziu prin rinichi.

7. Insomnia

Dificultatea de a adormi poate fi un semn al deficienței de magneziu, ca și dificultatea de a rămâne adormit. Adesea insomnia și tulburările legate de somn sunt rezultatul unui dezechilibru electrolitic, care, la rândul său, poate fi cauzat de nivelurile reduse de magneziu.

6. Tensiune arterială crescută

Mulți factori contribuie la creșterea tensiunii arteriale, inclusiv deficitul de magneziu. Magneziul vă relaxează vasele de sânge, scăzând tensiunea arterială.

5. Consumul de cafeină

Când consumați prea multă cafea, rinichii eliberează magneziu, indiferent dacă organismul are nevoie sau nu. Dacă sunteți un consumător de cafea obișnuit, aveți un risc crescut de deficiență de magneziu.

4. Ritmuri anormale ale inimii

Așa cum magneziul ajută mușchii tăi să nu facă crampe, la fel ajută inima să funcționeze corect. Dacă aveți palpitații [bătăi neregulate ale inimii], lipsa de magneziu ar putea fi un factor al acestei probleme.

3. Constipația

Magneziul vă ajută să vă relaxați în același mod în care vasele de sânge devin mai deschise. Dacă aveți suficient magneziu, corpul dvs. trage și apă suplimentară în intestine, care ajută la prevenirea constipației.

2. Consumul crescut de alcool

Dacă consumați alcool în mod regulat, cantitatea de magneziu din organism ar putea fi redusă cu până la 30%. Alcoolul încurajează rinichii să elimine magneziul și face sistemul digestiv mai puțin eficient.

1. Ticurile faciale

Dacă aveți ticuri ale ochilor sau ticuri faciale, este posibil să aveți un deficit de magneziu. De fapt, aceste semne sunt teste clinice clasice pentru deficitul de calciu și magneziu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Facebook
Facebook
Inapoi