Totul despre Cancer

Totul despre Cancer

O colecție întreagă de rețete și sfaturi primite de la cei care au reușit să învingă această cruntă boală. Mai mult »

Alimentatia

Alimentatia

Învață cum să mănânci sănătos pentru a avea o sănătate de invidiat. Mai mult »

De pe la bunici

De pe la bunici

O colecție întreagă de leacuri adunate din toate colțurile țării de pe la bunici și străbunici. Mai mult »

Terapii alternative

Terapii alternative

Descrieri detaliate despre o sumedenie de terapii funcționale. Mai mult »

Informații diverse

Informații diverse

Meditații, alimentație, leacuri, evoluție spirituală, rețete băbești, știința și terapiile alternative, găsești totul într-un singur loc ...... aici. Mai mult »

 

9 alimente care lupta împotriva depresiei mai bine decât medicamentele

Depresia nu reprezintă doar o stare de tristețe trecătoare, ea este o boală care poate afecta pe oricine și oricând. Depresivul poate prezenta variate simptome emoționale, cognitive, fizice sau comportamentale.

Cum recunoaștem depresia?

mycloset.ro

Principalele simptome ale depresiei sunt:

  • Starea depresivă
  • Pierderea interesului și a plăcerii pentru activități care înainte erau apreciate
  • Schimbări ale apetitului alimentar
  • Dereglarea somnului (de cele mai multe ori insomnie)
  • Agitație sau lentoare psihomotorie
  • Scăderea energiei, oboseală, epuizare fizică
  • Senzația de inutilitate și sentimente de vinovăţie
  • Scăderea capacității de concentrare, nehotărâre, dificultate în a lua hotărâri
  • Pesimism până la gânduri de moarte sau de suicide

Pentru a vorbi de depresie, adică de boală (denumită și tulburare depresivă majoră), simptomele trebuie să aibă anumite caracteristici:

  • sa fie prezente în cea mai mare parte a zilei
  • aproape în fiecare zi, timp de cel puțin 2 săptămâni
  • să fi apărut relativ de curând sau să fie în mod evident agravate, în comparație cu starea de dinainte
  • pot fi relatate de persoana în cauză sau pot fi observate de cei din jur
  • să determine o afectare semnificativă a funcţionării în domeniul social, profesional, familial sau în alte domenii. La unele persoane această afectare a funcționării poate fi sesizată doar ca necesitând un efort suplimentar.

Cele 9 băuturi prezentate mai jos vă pot ajuta dacă aveți de-a face cu depresia:

1. Afinele

Afinele au proprietăți puternice de prevenire a cancerului care scad anxietatea oxidativa, care este componenta primara a acestei afecțiuni. Ele susțin dezvoltarea de noi celule, care este o abordare utilă pentru tratarea depresiei.

2. Bananele

Acestea sunt bogate în triptofan, care este schimbat în 5-HTP de către creier. Ulterior, 5-HTP este transformat în neurotransmițători pozitivi, de exemplu, melatonina și serotonina. În plus, bananele sunt bogate în magneziu și potasiu, deci asigurați-vă că aveți două sau trei banane în fiecare zi.

3. Migdalele

Magneziul este un tratament minunat în tratamentul depresiei și al durerilor de cap, iar un pachet de migdale de 100 g. conține 268 mg de magneziu.

Acest lucru a fost confirmat printr-un raport recent care a demonstrat că nivelurile insuficiente de magneziu aduc după sine depresie, dureri de cap și iritabilitate.

Consumați o mână de migdale zi de zi. Se estimează că bărbații și femeile cu vârsta cuprinsă între 19 și 30 de ani necesită 400 mg. magneziu la bărbați și 310 mg magneziu la femei, în timp ce bărbații cu vârsta peste 30 de ani necesită 420 mg iar doamnele 320 mg.

4. Avocado

Avocado este bogat în potasiu, 485 mg pentru fiecare 100g de avocado, iar acest mineral a fost utilizat pentru a trata depresia și stresul. De acum înainte, asigurați-vă că mâncați un avocado ca și gustare, deoarece adulții ar trebui să primească 4.700 mg de potasiu zilnic.

5. Sparanghelul

Sparanghelul este bogat în vitamine B și acid folic, care îmbunătățesc starea dumneavoastră mentala prin susținerea schimbării de triptofan a organismului, care se transforma în serotonina.

6. Ciocolata

Ciocolata neagră, sau mai ales cea cu multă cacao în ea, îmbunătățește nivelurile de dopamină și serotonină din minte și scade nivelul cortizolului, neurotransmițătorul “stresului”. Asigurați-vă că obțineți 40g de ciocolată neagră zilnic.

7. Spanacul

Spanacul are mai mult acid folic decât toate celelalte vegetale, iar persoanele depresive au nevoie de el. Acidul folic susține nivelele de serotonină și dopamină. Spanacul este bogat în magneziu și îmbunătățește efectele antidepresivelor.

8. Somonul

Somonul conține grăsimi nesaturate omega-3, care diminuează filmele celulare și determină obținerea serotoninei în creier. În cazul în care luați antidepresive, aceasta va diminua simptomele și le va face mai eficiente.

Cu toate acestea, asigurați-vă că, în general, consumați somon natural.

9. Ceaiul verde

Ceaiul verde are polifenoli care susțin aprovizionarea minții cu dopamină și factorul de creștere al insulinei, ceea ce garantează o aprovizionare neobosită a glucozei – care vă hrănește creierul.

Studiile au demonstrat că ceaiul verde cu cât e băut mai mult, cu atât mai bine!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Facebook
Facebook
Inapoi