Totul despre Cancer

Totul despre Cancer

O colecție întreagă de rețete și sfaturi primite de la cei care au reușit să învingă această cruntă boală. Mai mult »

Alimentatia

Alimentatia

Învață cum să mănânci sănătos pentru a avea o sănătate de invidiat. Mai mult »

De pe la bunici

De pe la bunici

O colecție întreagă de leacuri adunate din toate colțurile țării de pe la bunici și străbunici. Mai mult »

Terapii alternative

Terapii alternative

Descrieri detaliate despre o sumedenie de terapii funcționale. Mai mult »

Informații diverse

Informații diverse

Meditații, alimentație, leacuri, evoluție spirituală, rețete băbești, știința și terapiile alternative, găsești totul într-un singur loc ...... aici. Mai mult »

 

Artrita

Artrita este o boală, degenerativă sau inflamatorie, a în încheieturilor. Formele cele mai întâlnite de artrită sunt reumatoide, osteoartrita și guta.

TRATAMENT

CafeForm

1. Doctorul Norman Childers, profesor emerit în horticultură la Universitatea Rutgers, a constatat că un număr de artritici sunt sensibili la plante și legume solanacee (vinete, roșii, cartofi, piper și tutun). Un studiu a dezvăluit că 87% din artriticii testați, au beneficiat de pe urma unei diete lipsite de astfel de vegetale. Dr. Childers avertizează că dieta trebuie sa fie strictă, chiar și “urme” de astfel de alimente sunt suficiente pentru a anula efectul dietei. Alimentele care poartă mențiunea “aromă naturală” în lista ingredientelor, pot include solanaceele. Unele iaurturi conțin amidon de cartof drept cheag. Unele brânzeturi, în special cele colorate înspre roz  pot conține ardei rosu (paprica). Ceaiurile din ierburi pot con (piper). Alimentele pentru copii mici pot conține cartofi sau roși. Noi sugerăm o dietă simplă, lipsită de alimente gata preparate din comerț, pentru a elimina posibilitatea consumului fără a ne da seama, a vreunui aliment din categoria solanaceelor. Dr. Childers, de asemenea, afirmă că ciocolata, suplimentarea vitaminei C, cortizonul sau injecțiile cu aur, ceaiul și cafeaua pot, de asemenea, creea probleme. 

2. S-a arătat că laptele, grâul, ouăle, porumbul şi carnea de porc, produc simptome ale artritei.  Dr. Breneman afirmă că durerile articulare sunt o manifestare târzie a alergiei alimentare și pot să nu apară timp de 48 sau 72 de ore de la consumarea hranei. Durerile de încheieturi pot să nu ne deranjeze timp de cinci zile de la consumarea cărnii de porc. Întârzierea face dificilă evaluarea și determinarea alimentului care a produs simptomele.

extractdeplante.ro

Reacția alergică duce la o acumulare temporară de fluid de edem în încheietură și în jurul încheieturii. Dacă alimentele cauzatoare nu au putut fi identificate și eliminate din dietă, vor urma diformitățile permanente. Reducerea sării din dietă poate reduce fluidul reținut și scădea neplăcerile. Alcoolul, în orice formă, agravează reacțiile alergice față de alimente.

3. S-a spus că folosirea zilnică a douăsprezece nuci pecans crude a dus la ameliorarea unor cazuri de artrită a umerilor, brațelor și mâinilor în șase săptămâni.

4. Dormind într-un sac de dormit putem reduce înțepenirea și durerea de dimineață. O pernă electrică poate fi de ajutor, dar se spune că este mai puțin eficientă.

5. Se poate face o frecție pentru artrită amestecând o jumătate de litru de alcool, 7 grame mentol și 14 grame camfor. Fricționați articulațiile afectate de două ori pe zi. O altă frecție poate fi făcută din cantități egale de alcool și ulei mineral. Putem adăuga câte o lingură de ulei de perișor pentru fiecare litru de frecție dacă dorim.

extractdeplante.ro

6. Obezitatea duce la creșterea presiunii asupra încheieturilor. Greutatea trebuie să fie ușor sub medie.

7. Împachetări fierbinți, aplicate încheieturilor, duc adesea scăderea înțepenirii de dimineața.

8. Evitați imunizările. Artrita este o complicație relativ frecvent după vaccinul de rubeolă (pojar german) la adolescenți tinere. Și alte imunizări au fost asociate cu artrita.

9. În studiile experimentale pe porci s-a observat ca o dietă hiperproteică induce artrita. După o săptămână de la începerea experimentului, au fost constatate tulburări de mișcare și umflări ale încheieturilor.

10. Indolul și scatolul au produs artrite cronice și schimbări extensive ale încheieturilor la un grup de iepuri. Aceste substanțe se găsesc și în brânză.

11. Băile alternative sunt adesea folositoare în artrită. Umpleți un lighean cu apă fierbinte (43-46°C) și un altul cu apă rece (13-16°C). Scufundați piciorul afectat în apă fierbinte timp de patru minute, apoi în apă rece 45 de secunde. Alternați astfel între 20-45 minute. Adăugați apă fierbinte sau rece pentru a menține temperaturile de mai sus. În artrită, începeți și sfârșiți întotdeauna cu apă fierbinte.

12. Pacienți incapabili de a exersa încheieturile din pricina dureri, pot duce la bun sfârșit un program de exerciții fizice într-o cadă de apă caldă (34-37°C)

13. Prișnițele cu cărbune, aplicate pe încheieturile afectate, s-au dovedit eficiente.

14. Băi de parafină sunt adesea folositoare.

15. Exercițiile fizice joacă un rol cheie în tratamentul artritei. Urmați exercițiile de mai jos, cu grijă, și încet, între cinci și zece ori, în două reprize, zilnic. Prea puține exerciții pot reduce mobilitatea încheieturilor și pot cauza  deformați, dar și un exces de exerciții poate agrava artrita.

A. Exerciți pentru încheieturi și mâini

1. Faceți degetele pumn, apoi îndreptați degetele. Este greu să îndrepți degetele în totalitate, odihniți palma pe o masă. Cu cealaltă mană presați dosul palmei în timp ce ridicați antebrațul afectat.

2. Răsfirați degetele. Atingeți vârful fiecărui deget de vârful degetului mare, făcând un cerc cât mai mare cu degetele.

3. Îndoiți încheietura înainte și apoi în jur, într-un cerc.

B. Exerciți pentru cot

1. Odihniți partea superioară a brațului pe pat sau pe masă. Îndoiți cotul pentru a aduce degetele la umăr, apoi întindeți brațul. Faceți acest exercițiu cu palma întoarsă în sus.

C. Exerciții pentru umăr

1. Stați pe scaun cu bratele pe lângă corp, cu palmele spre corp. Ridicați bratele lateral, înainte și înapoi cât de departe puteți. Ridicați-le cât de sus puteți.

2. Stând în picioare, aplecați-vă înainte până când trunchiul este paralel cu podeaua. Pentru ca exercitul să se efectueze mai ușor, vă puteți sprijini cu o mână de spătarul unui scaun. Rotiți brațul liber în cercuri, făcând un arc de cerc cât mai mare posibil.

D. Exerciții pentru glezne

1. Îndoiți ușor gleznele, sus și jos, apoi lateral cât de mult se poate

2. Mișcați picioarele circular.

E. Exerciți pentru genunchi

1. Stați culcat pe spate, pe o suprafață tare, cu picioarele întinse. Contractați mușchii întregului picior, lipind genunchiul de suprafață tare. Ridicați picioarele și faceți mișcarea pedalării pe o bicicletă.

2. Stând pe masă sau o altă suprafață suficient de înaltă pentru a îngădui picioarelor să atârne, ridicați şi coborâți picioarele de la genunchi.

F. Exerciți pentru șolduri

1. Stând pe spate, mișcați piciorul drept spre dreapta, cât de mult posibil. Întoarceți-vă la poziția inițială și repetați cu piciorul stâng.

2. Ridicați și coborați ușor picioarele cu genunchi întinși, apoi genunchii îndoiți.

3. Stând cu fața în jos, ridicați picioarele, ținând genunchii întinși.

G. Exerciții pentru gât.

1, Rotiți capul circular, fără a mișca umerii. Încercați să atingeți capul de umeri.

2. Stând pe spate, împingeți capul spre pat, cât de mult puteți. Ridicați apoi capul.

H. Exerciții pentru spate  

1. Stați întins, cu fata în jos. Întăriți mușchii coapselor, țineți așa câteva secunde, apoi relaxați. Ridicați picioarele ținând genunchii drepți. Puneți mâinile pe șolduri, ridicați capul şi umerii şi rezistați așa două-trei secunde. Ridicați capul şi picioarele simultan. Puneți degetele în spatele capului, ridicați picioarele cu genunchii drepți (întinși). 

2. Întoarceți-vă pe spate. Întăriți șoldurile şi mușchii abdominali pentru a aplatiza bazinul (partea de jos a spatelui). Ridicați un picior cu genunchiul drept, coborâți încet. Repetați și cu celălalt picior. Ridicați ambele picioare simultan. Ridicați capul şi umerii, apoi coborâți încet. Îndoiți un picior, prindeți genunchiul cu ambele mâini, trăgând coapsa spre abdomen, lipind-o de el. Relaxați-vă şi repetați cu celălalt picior. Repetați procedeul cu ambele picioare, în același timp.

matar.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

extractdeplante.ro
Facebook
Facebook
Inapoi