Totul despre Cancer

Totul despre Cancer

O colecție întreagă de rețete și sfaturi primite de la cei care au reușit să învingă această cruntă boală. Mai mult »

Alimentatia

Alimentatia

Învață cum să mănânci sănătos pentru a avea o sănătate de invidiat. Mai mult »

De pe la bunici

De pe la bunici

O colecție întreagă de leacuri adunate din toate colțurile țării de pe la bunici și străbunici. Mai mult »

Terapii alternative

Terapii alternative

Descrieri detaliate despre o sumedenie de terapii funcționale. Mai mult »

Informații diverse

Informații diverse

Meditații, alimentație, leacuri, evoluție spirituală, rețete băbești, știința și terapiile alternative, găsești totul într-un singur loc ...... aici. Mai mult »

 

Dietă – Programul Scarsdale

Un super regim alimentar, ce garantează scăderea în greutate într-un timp record. În paralel este foarte important să faceți și puțină mișcare, măcar distanța a 3-4 stații de tramvai să le faceți pe jos dus întors zilnic. La fel de important este să nu adaugați nimic în plus și să vă țineți strict de program. Nu merge varianta ca în a X-a zi să ziceți, oricum am slăbit așa că merge să mănânc și ceva ce nu este în schemă, faceți cea mai mare greșeală și dați totul peste cap, ori vă țineți ca lumea de el, ori va lăsați baltă.

CafeForm

În continuare veți găsi tabelul cu alimente pentru fiecare zi a săptămânii. Nu este recomandabil să începeți această dieta dacă suferiți de o anume problema de sănătate sau sunteți însărcinată.

Cel care a creat acest program este Herman Tarnower, practică medicina de peste 40 de ani, iar acum 19 ani a înființat “Scarsdale Medical Center”. În toți acești ani, Herman a studiat nenumărate diete, cu defectele si reusitele lor, până când a ajuns la acest program de nutriție “suportabil, sigur, satisfăcător și deloc complicat”. Programul durează doar 14 zile și poate fi început în orice zi a săptămânii cu meniul din ziua respectivă. Pentru o cât mai mare eficiență, el trebuie ținut exact așa cum este scris. În felul acesta, vă puteți obișnui cu un program sănătos de nutriție care să vă ajute să vă mențineți greutatea corporală dorită pe o cât mai mare perioadă de timp.

Programul Scarsdale de 14 zile:

Micul dejun valabil pentru fiecare zi a săptămânii:
– o jumătate de grapefruit; dacă nu aveți la dispoziție, puteți înlocui cu o jumătate de cană de ananas tăiat bucăți sau o jumătate de mango, sau o felie potrivită de pepene galben;
– o felie de pâine integrală, fără unt;
– cafea sau ceai fără zahar, lapte, frișcă sau miere.

Nota:
– este recomandat să gătiți mâncarea cu diferite condimente, ierburi, ceapă, pătrunjel;
– puteți folosi sare, sosuri ușoare, ketchup, chili și muștar;
– nu sunt permise: grâul, mazărea, cartofii, lintea;
– dacă nu este indicată cantitatea unui aliment, el poate fi consumat în orice cantitate;
– mănâncă atât cat să te simți sătulă și nu umflată.

Luni

orange.ro

Prânz:
– felii de carne rece asortate la alegere: porc, pui, curcan;
– roșii tăiate, fierte sau înăbușite;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Cina:
– orice fel de pește sau fructe de mare;
– salată asortată din legume și verdețuri după preferință;
– o felie de pâine integrală toast;
– grapefruit;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Marți

Prânz:
– salată de fructe, orice combinație de fructe;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Cina: – carne slabă la grătar;
– roșii, salata verde, țelină, măsline, varza de Bruxelles sau castraveți;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Miercuri

Prânz:
– salată de ton sau de somon cu ulei și lămâie;
– grapefruit sau pepene galben;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Cina:
– friptură de miel fără grăsime; se poate înlocui cu pește, fructe de mare, pui sau curcan, sau proteine vegetale;
– salata de roșii, castraveți, țelină și salată verde;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Joi

Prânz:
– două ouă de orice fel (a nu se folosi grăsime la gătit);
– brânză de vacă, fără grăsime;
– roșii tăiate sau înăbușite, sau puțină fasole;
– o felie de pâine integrală toast;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Cina:
– pui înăbușit sau la grătar (fără grăsime și fără piele);
– cât mai mult spanac, ardei verde, fasole;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Vineri

Prânz:
– câteva felii asortate de brânzeturi;
– spanac, cât vrei;
– o felie de pâine integrală toast;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Cina:
– orice fel de pește;
– salată asortată din legume proaspete;
– o felie de pâine integrală toast;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Sâmbătă

Prânz:
– salată de fructe, cat vrei;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Cina:
– friptură de pui sau curcan la grătar;
– salată de roșii și salată verde;
– grapefruit;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Duminica

Prânz:
– carne de pui sau curcan la grătar (rece sau cald);
– roșii, morcovi, varză gătită, broccoli sau conopida;
– grapefruit;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

Cina:
– carne de vițel fiartă, fără grăsime;
– salata de țelină, castraveți, salata verde, roșii (tăiate sau gătite);
– varza de Bruxelles;
– cafea, ceai, apă (minerală, plată).

La alegere, poți înlocui masa de prânz din orice zi, cu următorul meniu:
– o jumătate de cană de brânză slabă sau telemea de vacă, amestecată cu o lingură de smântână slabă;
– fructe tăiate câte dorești;
– 6 nuci pisate și presărate peste fructe;
– cafea, ceai, sucuri dietetice, fără zahar.

În a doua săptămână de dieta se repeta același meniu din fiecare zi. Dacă după cele două săptămâni de dietă, încă mai ai nevoie sa slăbești, trebuie sa faci o pauză de menținere de două săptămâni și abia după aceea să reiei programul Scarsdale.

Reguli de bază în timpul dietei:
– mănâncă exact ce scrie în meniu. Nu face înlocuiri;
– nu bea nici un fel de băutură alcoolică;
– între mese poți manca doar morcovi și țelină, în ce cantitate dorești;
– singurele băuturi permise sunt: cafeaua obișnuită sau decofeinizată, ceaiul, apa minerală cu lămâie (dacă vrei) și sucurile dietetice, în orice cantitate;
– prepară toate salatele fără ulei, fără maioneză sau alte sosuri. Folosește doar lămâie și oțet sau sos de muștar cu oțet;
– mănâncă legume (exceptând grâul, mazărea, cartofii, lintea), fără unt, margarină sau alte grăsimi; se poate folosi doar lămâie;
– toată carnea trebuie să fie foarte slabă; îndepărtează orice fel de grăsime înainte de a o mânca, inclusiv pielea la pui și curcan;
– nu este necesar sa mănânci tot ce scrie pe listă, dar nu adăuga și nu schimba nimic. Încearcă să mănânci între 850 și 1000 de calorii pe zi în timpul dietei și intre 1000 și 1200 de calorii pe zi în perioada de menținere;
– nu-ți încărca niciodată prea tare stomacul. Când te simți sătulă, oprește-te;
– nu ține dieta mai mult de 14 zile.

Succes!

avon.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

cufarulnaturii.ro
Facebook837
Facebook
Inapoi