Totul despre Cancer

Totul despre Cancer

O colecție întreagă de rețete și sfaturi primite de la cei care au reușit să învingă această cruntă boală. Mai mult »

Alimentatia

Alimentatia

Învață cum să mănânci sănătos pentru a avea o sănătate de invidiat. Mai mult »

De pe la bunici

De pe la bunici

O colecție întreagă de leacuri adunate din toate colțurile țării de pe la bunici și străbunici. Mai mult »

Terapii alternative

Terapii alternative

Descrieri detaliate despre o sumedenie de terapii funcționale. Mai mult »

Informații diverse

Informații diverse

Meditații, alimentație, leacuri, evoluție spirituală, rețete băbești, știința și terapiile alternative, găsești totul într-un singur loc ...... aici. Mai mult »

 

Remedii pentru senzația de arsură în stomac

Suferiți de o senzație de arsură în stomac? Îți simți stomacul ca și cum ar arde? Ei bine, nu ești singurul. Mulți oameni experimentează această senzație neplăcută.

În afară de senzația de arsură, s-ar putea sa simți și disconfort în abdomen, balonare, gaze, senzație de plinătate când mănânci, dar chiar și greață.

vitamix.ro

Aciditatea crescută din stomac contribuie la un sentiment de arsură, care se poate apărea din mai multe motive.

Unele cauze frecvente sunt gastrita (inflamația căptușelii stomacale), refluxul gastroesofagian, alergii sau intoleranțe alimentare, sindromul intestinului iritabil, ulcerul, boala celiacă și infecția bacteriană Helicobacter pylori (H. pylori) .

Alte cauze notabile ale unei senzații de arsură în stomac includ efectele secundare ale medicamentelor, stresul emoțional, abuzul de alcool, fumatul, obezitatea, excesul de antibiotice, consumul de apă clorurată cat și o dietă săracă.

Date fiind numeroasele cauze ale unei senzații de arsură în stomac, este important să aflați cauza exactă înainte de a începe un tratament. Pentru un diagnostic adecvat, trebuie să vă adresați medicului dumneavoastră.

Pentru a vă ajuta să rezolvați problema, încercați câteva remedii simple.

Iată primele 10 remedii pentru o senzație de arsură în stomac.

1. Oțetul de mere

Oțetul de mere este un remediu bun dacă întâmpinați o senzație de arsură în stomac. Deși acid prin natura sa, oțetul de mere are un efect alcalin care ajută la echilibrarea nivelului de acid din stomac.

Acest lucru, face digerarea alimentelor mai ușoară și împiedică formarea excesului de acid gastric, care cauzează adesea această problemă dureroasă. De asemenea, ajută la restabilirea pH-ului adecvat în stomac .

  1. Se amestecă 1 până la 2 lingurițe de oțet  de mere, neprelucrat, într-un pahar cu apă călduță.
  2. Adăugați puțină miere (opțional) și amestecați bine.
  3. Beți o dată sau de două ori pe zi.Puteți, de asemenea, bea înainte de mese.

2. Bicarbonatul de sodiu

Bicarbonat de sodiu este un alt remediu bun pentru tratarea problemelor digestive, cum ar fi senzația de arsură în stomac. El funcționează ca un antiacid natural pentru a neutraliza acidul în stomac, oferind astfel o ușurare instantanee.

 

  1. Se amestecă 1/2 linguriță de bicarbonat de sodiu într-un pahar cu apă.Se amestecă până se dizolvă complet.
  2. Adăugați puțină miere sau lămâie pentru gust și beți imediat.
  3. Utilizați acest remediu de 2 sau 3 ori pe zi (1 până la 2 ore după mese).

Notă: Nu luați Bicarbonat de sodiu pe stomacul plin și nu folosiți acest remediu mai mult de o săptămână.

3. Probioticele

Probioticele pot ușura senzația de arsură, durerea și senzația de disconfort asociate cu aciditatea și problemele sistemului digestiv. Probioticele sunt bacterii “bune” care stimulează sănătatea intestinală și globală.

De fapt, consumul de alimente probiotice ajută la restabilirea echilibrului natural al bacteriilor intestinale și împiedică formarea de acizi în stomac.

  • Stimulează aportul de probiotice prin consumul de iaurt, anumite tipuri de lapte, produse din soia, chefir (asemănător cu iaurtul), varză, ciocolată neagră, supă Miso, ceai kimchi și kombucha.
  • Probioticele sunt disponibile și ca suplimente alimentare, pe care le puteți lua după ce consultați medicul.

4. Sucul de la murături

Sucul de la murături este bogat în oțet, funcționează la fel ca oțetul de mere pentru a reduce formarea de acid în stomac. Sucul de murături acru fermentat natural este o sursă bună de probiotice și este puțin probabil să provoace efecte secundare.

În plus, sucul de murături este mai gustos și mulți oameni preferă gustul său.

Când suferiți de aciditate, luați câteva lingurițe de suc de murături după ce ați mâncat. Puteți chiar să mâncați murătura împreună cu sucul.

5. Ghimbirul

cufarulnaturii.ro

Ghimbirul este bun pentru sistemul digestiv total și ajută la tratarea unui număr mare de probleme ale stomacului – de la refluxul acid la ulcere.

Ajută la o mai bună absorbție și asimilare a nutrienților esențiali pentru a asigura o digestie adecvată. De asemenea, încurajează secreția de mucus în stomac și reduce efectul acidului asupra stomacului. De fapt, ghimbirul neutralizează acizii stomacali.

  • Adăugați 1 linguriță de rădăcină de ghimbir proaspăt tocată la 1 ceașcă de apă clocotită. Acoperiți și aburiți timp de 10 minute. Adăugați miere și sorbiți încet ceaiul. Beți de 2 sau de 3 ori pe zi timp de aproximativ o săptămână.
  • Alternativ, consumați ½ lingură de suc de ghimbir amestecat cu puțină miere înainte de a mânca, de 2 ori pe zi timp de o săptămână.
  • Puteți chiar mesteca o bucată mică de rădăcină de ghimbir proaspăt pentru a lupta împotriva acidității.

Notă: Ghimbirul poate interfera cu medicamentele de subțiere a sângelui și cu hipertensiune arterială. Consultați-vă medicul înainte de a utiliza remedii pe baza de ghimbir dacă luați astfel de medicamente.

6. Mușețelul

Mușețelul este un alt remediu natural excelent, datorită efectului său de neutralizare a acidului. Ajută la reducerea inflamației în stomac și la neutralizarea nivelurilor de aciditate. Poate reduce riscul apariției ulcerului.

În plus, ajută la ameliorarea stresului, care poate declanșa refluxul gastroesofagian.

  • Adăugați 1 până la 2 lingurițe de flori de mușețel uscate la 1 ceașcă de apă fierbinte. Acoperiți și lăsați-l să se infuzeze timp de 5 minute. Strecurați și adăugați niște miere. Beți acest ceai de 3 sau 4 ori pe zi.
  • Mușețelul este de asemenea bun ca și supliment alimentar.

Nu fierbeți această plantă, deoarece compușii săi activi vor fi distruși!

7. Sucul de Aloe Vera

Sucul de Aloe Vera are proprietăți antiinflamatorii și este încărcat cu vitamine, minerale și aminoacizi care stimulează digestia și îndepărtează toxinele din organism .

cufarulnaturii.ro

Un studiu din 2015 publicat în Jurnalul de Medicină Chineză tradițională arată că sucul de Aloe Vera reduce în mod eficient simptomele refluxului gastroesofagian fără nici un efect secundar. Studiul a concluzionat că Aloe Vera poate acționa prin reducerea producției de acid și acționând ca agent antiinflamator.

  • Bea ½ ceașcă de suc de Aloe Vera înainte de masă.

Notă: Nu luați suc de Aloe Vera dacă sunteți deranjați la stomac!

8. Guma de mestecat

Mestecarea unei bucăți de gumă fără zahăr este un truc simplu pentru a combate o senzație de arsură în stomac. Stimulează producerea de saliva, care este un agent alcalin. Când înghițiți saliva, aceasta neutralizează acidul gastric și vă oferă o ușurare.

Un studiu publicat în 2001 în Annals of Otology, Rhinology și Laryngology evidențiază efectul pozitiv al mestecării gumei asupra pH-ului faringian și esofagian și pare a fi o terapie adjuvantă anti-reflux.

Un alt studiu publicat în 2005 în Journal of Dental Research arată că mestecarea gumelor fără zahăr timp de o jumătate de oră după masa poate reduce refluxul esofagian acid postprandial.

După masă, mestecați o bucată de gumă fără zahăr timp de 30 de minute pentru a vă ajuta să evitați aciditatea și senzația de arsură în piept și stomac. Evitați guma zaharoasă și cea cu aromă de mentă.

9. Bananele

Bananele sunt bogate în conținut de fibre și contribuie la accelerarea digestiei, reducând astfel incidența acidității și a senzațiilor de arsură în piept și stomac.

De fapt, bananele conțin antiacide naturale care acționează ca un tampon împotriva refluxului acid. De asemenea, potasiul din ele menține producția de acid în stomac sub control.

  • Mănâncă o banană coaptă pentru a preveni aciditatea.
  • Puteți face chiar și o shake/băutură de banane cu lapte rece sau iaurt.
  • În afară de banane, merele, papaya și pepenele verde ajuta la fel de mult.

Sfaturi suplimentare

  • Păstrați în memorie produsele alimentare consumate pentru a vă ajuta să identificați eventualele declanșatoare și pentru a le evita.
  • Mâncați o dietă hrănitoare și bogată în fibre pentru a susține sistemul digestiv.De asemenea, mâncați 5 sau 6 mese mici în fiecare zi în loc de 2 mese grele pentru a ajuta digestia.
  • Atunci când mâncați, asigurați-vă că mestecați alimentele bine pentru a avea o digestie bună.
  • Mâncați alimente care ajută la neutralizarea acizilor digestivi.
  • Evitați alimentele care cresc acizii în stomac cum ar fi carbohidrații rafinați, alimentele prăjite și prelucrate, băuturile zaharoase, carnea roșie, uleiurile hidrogenate, alimentele condimentate și ciocolata.
  • Evitați fructele și legumele bogate în acid citric, cum ar fi portocalele, roșiile și grapefruitul.
  • Evitați să folosiți usturoiul și ceapa un timp, deoarece acestea pot agrava simptomele pentru cei care prezintă regulat arsuri la stomac.
  • Nu beți alcool în exces.
  • Nu dormiți pe stomac sau nu vă așezați pe spate imediat după masă, deoarece aceasta poate provoca indigestie și arsuri la stomac. Încercați să dormiți pe partea stângă.
  • Evitați orice fel de exerciții pentru cel puțin 30 de minute după ce ați mâncat.
  • Apa are un pH neutru care poate ajuta la neutralizarea acizilor stomacali, de aceea beți o cantitate mare de apă.
  • Beți un pahar cu lapte rece sau zer, poate preveni acumularea de acid și poate absorbi excesul de acid, reducând astfel simptomele de aciditate.
  • Renunțați la fumat, deoarece fumatul reduce salivația. Saliva ajută la neutralizarea acidului.

Succes!

Telekom.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

divisima.com
Facebook837
Facebook
Inapoi